col izoard

Col izoard

Tour Frankrijk Regio's Natuur Cultuur Recreatie Stranden Activiteiten

Tour Frankrijk > col izoard

Resultaten 1 - 10 van 14 voor col izoard in 0.632 sec.

"Tour Du Queyras"

... Col d'lzoard - Col du Tronchet - Souliers - Col de Peas De Col Izoard voor ons vandaag geen uitdaging. We laten deze pas letterlijk links liggen en vervolgen onze Tour de Queyras de richting van de Col ...
wandelpaden.com Lees verder

Jan Moes

... Louison Bobet schieten beelden van wielrenners door mijn hoofd. laten Coppi en Bartoli op de Izoard de zeventiende etappe van de Giro 1949. Uitgemergelde lijven, getekende koppen. Blikken met een ... herhalen. meerdere malen beklommen genoeg van krijgen. Het en blijft mijn favoriete beklimming. Op de col ontmoeten wij een landgenoot die hetzelfde hotel Allemont verblijft waar wij zijn gestart. Hij ...
members.home.nl/jan.moes Lees verder

... in, de Combe du Queras. bekende route. Het namelijk de aanlooproute naar de mooie d'Izoard. Deze vanaf de zuidkant op de racefiets al meerder malen beklommen. De feitelijke klim begint ... eind van de COmbe du Queras, een kleine 17 km buiten Guillestre.De eerste kilometers Col Agnel stellen nog niet zoveel voor. Tot de afslag loopt de weg tamelijk vlak door ...

Verslag Queyras reis 1996

... ontbijten, en dan richting Briancon. Bezoek aan het stadje, en een sandwich als middagmaal. Via Col d'Izoard naar Ristolas (14u30) Dominiek (gids), Jean (10e tocht), Jimmy en Karl zijn er ... schapen, en wandelen over het hageltapijt van gisterenavond. Na een knabbelpause klimmen verder naar Col Chamoussiere (2884m). Middageten en dan via steengruis afdalen naar Gite Agnel. Facultatieve klim naar ...
users.skynet.be/mark.plessers Lees verder

Franse-Riviera.nl - Aantrekkelijke routes

... en de omringende bergen. Hier begint de klim naar de Col de I'Iseran (2770 meter). Bij Lanslebourg bereikt richting St.-Michel ... uitzichtpunt kunt bereiken (ori?ntatietafel). Dan daalt u af naar de Col du Lautaret (2058 meter), gletsjers van het Massif de la Meije ... de zuidelijke Alpen bent beland. Van Brian?on brengt Cal d'Izoard (2361 meter), waarna u terechtkomt een desolaat landschap dat Casse D ...
www.franse-riviera.nl Lees verder

Franse Alpen 2002

... Maar nu zijn het vooral rotsplantjes. Hierna de laatste Col van deze ronde. De Col d'Allos. De pas begint breed, maar wordt ... volgen de borden naar Queyras. Daar volgen de borden naar de Col d'Izoard. Midden dit maanlandschap staat Refuge Napoléon. De naam van ... wat zoeken. Veel bochten, mooie omgeving en weinig verkeer. Bovenop de Col het tijd voor een pauze. Daarna rijden door richting Lanslebourg. ...
members.home.nl/motor Lees verder

Ronde van Frankrijk Randonneur

... . Bellegarde 12. Bonneville 13. St Francois Longchamp 14. Col du Lautaret 15. Col de lâ Izoard 16. Col de Vars 17. St. Saveur de Tinà e ... te worden Col du Galibier; Col de lâ Izoard; Col de Vars en Col de la Bonette. Deze laatste met zijn 2807m hoogte, de hoogst bereidbare col Europa. ... 1430m Col du Galibier 17 17 D902 2467m Col du Lautaret 7 24 Li N91 2058m Brianà 28 52 Rd D902 1321m Col d'Izoard 22 ...
skynetblogs.be Lees verder

Motor-Forum - Reizen en toeren - Reisverslag Frankrijk 2009 (Alpen)

... DSCI0067.JPG De eerste bergen en bijhorende bochten bieden zich aan. De eerste bekende col die tegenkomen de col de la Colombière. lh4.ggpht.com e-BsQqiNKFA S7yTj6-YAeI AAAAAAAAACo 6m0X8KI ... Het weer schitterend lekker zonnetje en aangename temperaturen. Col des Aravis, Cormet de Roselend, col de l 8217;Iseran, Col du Galibier, col de l 8217;Izoard werden die dag allemaal overwonnen! lh3.ggpht.com ...
www.motor-forum.nl Lees verder

Fietsen in Frankrijk | Actieve fietsvakanties

... de vivre op de fiets! Bekende bergpassen In de Alpen Col du Galibier Le Col du Galibier ligt precies op de grens van de departementen ... de topcol, de Alpen, bedwongen. Col de l'Izoard De bergpas 'Col de l'Izoard' tijdens de tour wel 30 keer beklommen. Col de la Croix de Fer ... het niets, de Mont Ventoux op. In de Pyreneà en Le Col du Tourmalet Een col die 75 keer bedwongen door de wielrenners van de ...
franceguide.com Lees verder

Queyras - Wikipedia

... regionaal natuurpark, het Parc Régional du Queyras. Het enkel bereikbaar via de Col d'Izoard Col d'Izoard, via de Col d'Agnel Col d'Agnel vanuit Italië Italië via de Combe du Queyras Combe du ...
nl.wikipedia.org Lees verder

De resultaten zijn gefiltered.
Bekijk de volledige resultaten voor col izoard