kort wat klimmen

Kort wat klimmen

Tour Frankrijk Regio's Natuur Cultuur Recreatie Stranden Activiteiten

Tour Frankrijk > kort wat klimmen

Resultaten 1 - 10 van 40 voor kort wat klimmen in 0.305 sec.

Fietsen in Frankrijk: kort wat klimmen in Les Alpilles

... om het klimmen weer de benen te krijgen Kort wat klimmen Het vlakke land Op en neer Tweemaal de Hel Supersteil Dit een kort ritje, ... de klimmetjes. Dat doen de Fransen die daar trainen ook. Kort met wat klimmen Maussane- Aureille-Maussane Maussane Mouriès verlaten, aan de rand ... omhoog naar Le Destet en daar weer linksaf Maussane. Een kort ritje (32 km), maar pittig genoeg voor het onderhoud van ...
www.fietseninfrankrijk.info Lees verder

Fietsen in Frankrijk: tochten rond Les Alpilles

Een korte rit tussen Maussane en Aureille om het klimmen weer de benen te krijgen Kort wat klimmen Het vlakke land Op en neer Tweemaal de Hel Supersteil bergrugjes Tochten rond Les Alpilles ...

Ludo Mineur - Naar Compostela, een levensdroom vervuld - Mijn allereerste "col" van...

... van veeteelt, voornamelijk runderen. Hier en daar graast een kudde schapen. De tocht vervolgt - even wat klimmen - langs een zeer rustig wegje dwars door een dennenbos, kilometers ver. Je waant je helemaal ... beschrijven sfeer geen wonder dat van hieruit één van de vier De vier Franse routes kort beschreven Franse routes naar Santiago de Compostela Compostela vertrekt. De jeugdherberg volzet, maar de ...
home.scarlet.be/~lm006161 Lees verder

Deel 1 Zuidelijke Alpen reisverslag, Luddo Oh. TravelSource.nl

... De top valt geweldig tegen. hethoogste punt ligt midden tussen wat flats en skiliften en de lelijkeski-bunkers detoneren het landschap ... vermoeid aan. Na een rustpauze en enig gesleutelaan verschillende fietsen klimmen rond middag op defiets. De eerste kilometers nadat het ... stuk fraaier. Na een pauze storten naar benedenen suizen kort daarna Barcelonette binnen. dinsdag 15 augustus Col de la Bonette ...
travelsource.nl Lees verder

Deel 1 Via Zwitserland naar Corsica reisverslag, Luddo Oh. TravelSource.nl

... Na een korte stop fietsen weg langs de tunnel omhoog. Kort na deze steile passage krijg ik een enorme hongerklop en ... Meteen Meiringen na de afslag begint de weg behoorlijk te klimmen. Vandaag de Grosse Scheidegg ons doel kilometers naar de Reichenbachfälle ... bos met de fiets moeten lopen. Dinsdag Meiringen - Nice Na wat boodschappen gedaan afscheid te hebben genomen van onze Belgische buren ...

fietsverhalen

... getild en vlak bergkam scheert. Na 5 kilometer klimmen bereik ik een tussencolletje hoogte en daalt geleidelijk ... klimmen. Voorbij de Puig de Collada Verde die ik na een kilometer passeer daalt het weliswaar weer even, maar daarna gaat het opnieuw omhoog. km naar de Cime des Cums (2301m) wat ... 's hebben geparkeerd. Hoewel er even verderop een kort stukje asfalt verschijnt blijft onverhard tot de Col de ...
opdefiets.net Lees verder

Spelmagazijn - Verslag - Vakantie 2004 Enrico & Sandra

... prachtig was, viel de tocht toch wat tegen. Het pad bleek voornamelijk door de heuvels te gaan plaats van kort langs het water. Bovendien hadden wat meer last van vermoeidheid dan verwacht. de ... om een duik te gaan nemen het zwembad. Het verdere programma voor deze week veelbelovend klimmen en abseilen, een challenge-parcours, speleologie en mountainbiken. De enig overgebleven dag zouden nog bezoek ...
spelmagazijn.nl Lees verder

Wandelen met de Camino Mozarabe van Salamanca naar Santiago

... rots midden een grasvlakte. We lopen langs de waterlijn door kort, stug gras langs lage blauwe disteltjes en grote dode vissen, ... een rotsachtig dal kronkelt, wordt het bndschap gedurende korte tijd wat groener. Hetzelfde gebeurt het stroomgebied van de Tera, rnaar de ... de N nieuwe autoweg, die op hoge viaducten de kloof overbruggen, klimmen wij grote lussen naar de 'Portillon de Padornelo', een col ...
www.gr-infos.com Lees verder

"Ecrins"

... vanaf de Passerelle du Plaret Gény rechteroever dan kom Passerelle de Pierre Brune 2023m. Vanhier kort stuk naar de Refuge du Chatelleret op 2225 meter. Voor indrukwekkende massief van La ... uitgebreide informatie voor klimmers. Vier delen à ca. f. 65,- met werkelijk alles wat er valt te klimmen. Hoewel het klimgidsen bij uitstek zijn, vind informatie over hooggebergtetochten in. Écrins Massif (J ...
wandelpaden.com Lees verder

"Livardois"

... kaasje. We kunnen ertegen. Het landschap glooiend; het lijkt wel wat op de Ardennen, mooier, verrassender en ruiger. Bossen, beekjes, ... douches zijn heerlijk, de bedden ook. 's Middags doen een kort middagslaapje. Ooit moet Ambert een welvarende plaats zijn geweest. ... dit weer. Rechts stuwmeertje de beek van de Enfer en klimmen buigt verderop noordelijke richting direct langs de Enfer. Jasserie de ...

De resultaten zijn gefiltered.
Bekijk de volledige resultaten voor kort wat klimmen