korte steile

Korte steile

Tour Frankrijk Regio's Natuur Cultuur Recreatie Stranden Activiteiten

Tour Frankrijk > korte steile

Resultaten 1 - 10 van 67 voor korte steile in 0.279 sec.

"St. Aubin-sur-aire 5"

... 9 KM L.A.W.V.VIA-VIA Chonville Vertrekpunt Afstand Korte karakteristiek Chonville Ongeveer 9 km. Het een rondgaande wandeling van ... dat deze vallei volgt dwars over en beginnen aan een korte steile klim door het bos. Boven aangekomen buigt links asfalt. Nu ... Ferme de Morville aan onze rechterhand liggen. Er volgt een korte steile afdaling Vallée les Clairs Chênes bereiken. eenzame boerderij met schuur ...
wandelpaden.com Lees verder

Wandelingen in de buurt van Daumazan

... de moeilijkheidsgraad, de lengte, de geschatte duur en bet hoogte- verschil en dan uiteraard een korte beschrijving van de wandeling zelf. Uiteraard e.e.a. de Franse taal, maar toch geeft ... een korte steile klim bereikt U het hoogste punt met uitzicht op Aulus en Guzet. Hierna begint de afdaling, eerst door een stukje bos en daarna langs een bergpad Na een korte wandeling ...
ariege.nl Lees verder

Frankrijk (week1)

... bidons bijgevuld het zo warm dat konden blijven drinken. Bij een korte break onder een viaduct (uit de zon) gesprek geraakt met een ... gekomen, daarna door een wasbord- snot voor de ogen op een korte steile klim, voordat je het weet afgedaald zijn en binnen time beginnen.... ... waar helaas nog niets aan hing. Een laatste -volgens het boekje steile- klim naar St. Germain (2 vingers de neus). Aan het ...
mvervaet.home.xs4all.nl/ligfiets Lees verder

Deel 1 Zuidelijke Alpen reisverslag, Luddo Oh. TravelSource.nl

... het riviertje de Ubayeover zijn gestoken begint de weg te stijgen. Na Sauze volgenenkele steile passages, waarbij zeven kilometer ruim 500 hoogtemeterwordt overbrugd. Plotseling klinkt er een enorme knal ... staat het Lac de Serre Poncon op het programma.Er zijn daar twee aardige korte maar behoorlijk zware klimmetjes met stukjestussen procent. Zodra Barcelonette uitrijden begint hetechter opeens te ...
travelsource.nl Lees verder

Deel 1 Via Zwitserland naar Corsica reisverslag, Luddo Oh. TravelSource.nl

... weer. Het plan om de drie passen te fietsen. Na een korte klim belanden Innertkirchen en kiezen om de Grimselpass te fietsen. ... staat Johan te wachten. Na een korte stop fietsen weg langs de tunnel omhoog. Kort na deze steile passage krijg ik een enorme ... (Duitse?) ligfietser komt mij tegemoet. De klim bevat een aantal behoorlijke steile passages. Bij de stuwmeren het gelukkig wat vlakker adem komen. ...

fietsverhalen

... Pyreneëenstadje. Het Chalet de Cortalets hoogte voet van de top ligt zeer steile onverharde piste worden bereikt. Ik heb voor vandaag echter een minder ... De 14.7 kilometer vanaf de Col de Mantet hebben inclusief 3 korte fotostops een uur en 48 minuten gekost. hoogte graden de zon ... Jou (1125m) zie ik Casteil een cafeetje en besluit tot een korte stop. Meer dan een kop thee en een Twix valt krijgen, ...
opdefiets.net Lees verder

Verslag Frankrijk, juni 2004

... . Je loopt eigenlijk, zonder het maken van een pit stop, op slicks. Hier en daar steile wanden waarlangs kabels en kettingen het nodige houvast moeten bieden. Op de col de Pavis ... vanacht, de rest van Frankrijk bleef op? Alleen om 2 uur nachts kwam er een korte hevige storm langsrazen, Even eruit om wat bier weg te brengen onder een stralende sterrenhemel ...
members.home.nl/fr.frederiks Lees verder

Dag 12 :

... knutselwerk gewaardeerd, de uitbaatster brengt kopers en koopwaar alleen platteland kan vinden, kanaal. zien hun steile heenreis per fiets beloond met één heel lange afdaling die hen zonder trappen brengt. Enkele ... zich heen zit te kijken, maar op eigen kracht hoge rand het kanaal springt. Een korte opfrisbeurt en wandelen over het ophaalbrugje terug naar het dorpje voor het avondmaal. Na het ...
www.charmes-nautiques.com Lees verder

"Tour du Morvan 2"

... van de Morvan. Vanaf Château-Chinon Les Buteaux en Les Puits om dan via een steile afdaling door Petiton bij Montvernot uit te komen. Hier de auto van Lorenz stallen en ... kleerscheuren Le Foudon. Hier verlaten de Tour du Morvan en vervolgen rood-wit gemarkeerd, kruist korte, steile afdaling uitgestorven Petiton brengt.Nog slechts 1,5 kilometer scheiden eindpunt Moulin de Monverton. Het ...
wandelpaden.com Lees verder

Vakantie 2001 Jogger Jo

... 1 km ten zuiden van Le Cheylard aan de D204 Moeilijk, korte, steile inrit voor caravans. Dagboek 8-jul-2001 Zondag 3 30 ... zitten hier op 1000m hoogte en het uitzicht prachtig. Via een steile weg (14%) na St.Jean-Roure met veel haarspeldbochten dalen ... geregend en Jenny krijgt er genoeg van. Ik loop de steile korte haarspeldbochten omhoog richting St. Jean-Roure. De Hinsbergjes hebben niet gereageerd ...
tripod.com Lees verder

De resultaten zijn gefiltered.
Bekijk de volledige resultaten voor korte steile